get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وقت صرف کردن والدین و صحبت کردن آن ها با کودکانشان تاثیر بسزایی در رشد "خلاقيت" و "قدرت ذهنی" آن ها دارد. بررسی ها نشان می دهند والدین امروزه حداقل باید 20دقیقه در روز را در گوشه ای بنشیند و با کودکان خود در مورد مسائل مهم و اتفاقات گذشته صحبت کنند. گفتنی است، دانشمندان با مطالعه روی کودکان دریافته اند آن دسته از کودکانی که والدین با آن ها زیاد به بحث و گفتگو می پردازند در دوران تحصیل خود قادر به کسب نمرات بهتری هستند و در آثار شخصیتی آن ها ویژگی های بارز و مثبت زیادی وجود دارد. کودکانی که وقت زیادی از طول روز را به گفتگوی و بازی کردن با والدینشان می پردازند 30 درصد از کودکان دیگر دچار "بیماری های روحی" و روانی و "بیماری های قلبی" می شوند.

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیروانشناسی
برچسب‌ها: کودکنابغه
[ جمعه 10 آبان 1392 ] [ 20:45 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 200
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 1643
بازدید کل : 52084
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .